SERVIS

Servis i održavanje su ključne komponente Elektrolux-a namijenjene za potrebe svakog klijenta, te imaju za cilj pružiti najviše standarde usluge kupcima kroz poboljšanu kvalitetu i troškovne uštede. S više od 25 godina iskustva u servisu Elektrolux dosljedno osigurava da objekti i oprema klijenta nastavlja raditi u skladu s najvišim standardima. Naši polivalentnu visoko obrazovani inženjeri i serviseri su potpuno obučeni u svim aspektima električarskih i strojarskih usluga Pogledajte naše brojne ponude servisnih usluga kako biste saznali više.

PRIJAVA KVARA

Kvar proizvoda možete prijaviti putem UPITNIKA na dnu ove stranice, putem elektronske pošte (e-mail) na adresu:

servis@elektrolux.hr

pisano putem pošte na našu adresu uz popratnu dokumentaciju, telefonom

ELEKTROLUX d.o.o.
Ul. Ivana Meštrovića 13
22000 Šibenik

ili putem poziva telefonom na broj:

022/215-400

IZJAVA

Prijavom kvara i potvrdom termina servisa, prihvaćam i slažem se sa svim općim uvjetima poslovanja servisa, kao i cjenikom usluga u slučaju da kvar ne pripada pravima prema jamstvenim uvjetima.

SERVISNA OVLAŠTENJA

ovlašteni smo prodavač, instalater i serviser za proizvode tvrtki

KLIMATIZACIJA

GRIJANJE

Što su prednosti s ELEKTROLUX-om?

Strategije koje štede novac, vrijeme i energiju

  • Jedna točka odgovornosti
  • Jedna točka upravljanja i organizacije
  • Osoblje fakultetski i specijalistički obrazovano
  • 30 godina iskustva u ovim djelatnostima
  • Samo jedan telefon za sve
  • Samo jedan jamstveni list za sve
  • Full-service na jednom mjestu
  • Care+ dodatno jamstvo
  • 24/7 Asistencija
Što dobivate?

Za svako područje pružamo usluge:

  • projektiranje
  • prodaja
  • izvođenje
  • održavanje
  • servis
  • 24/7 hitne intervencije
  • Care+ (dodatno jamstvo)
  • Ul. Ivana Meštrovića 13
    22000 Šibenik

  • 022/215-400

  • 091/215-4003

  • 022/217-434

  • info@elektrolux.hr